wtorek, 24 lutego 2015

[03] Samouwielbienie? Nie.


Wiele osób próbuje mi wmówić, że jestem ślepo zapatrzona w swoją osobę. Myślą, że widzę w sobie ideał - ale tak naprawdę nie znają mnie na tyle, aby cokolwiek powiedzieć. Ja tylko próbuję się zaakceptować taką, jaką jestem. Są dni cięższe, gorsze - ale próbuję codziennie z uśmiechem powitać się z rana, mogąc na chwilę przystać przy swoim odbiciu w lustrze i bez łez powiedzieć: JESTEM ŚLICZNA. 



Niektórzy odbierają to jako samouwielbienie, natomiast ja w ten sposób najzwyczajniej w Świecie unikam przed kompleksami. Każdy ma coś w sobie pięknego, więc po co wyszukiwać w sobie niepotrzebne wady?

Wystarczy o siebie zadbać. 
Pielęgnacja własnego ciała jest bardzo ważna. Od kiedy zaczęłam dbać o swój wizerunek - wszystko diametralnie się zmieniło. Widziałam efekty swojej ciężkiej pracy; zaczęłam widzieć siebie w lepszym obliczu. Uważam również, że każdy może być super pięknym - wystarczy poświęcić trochę czasu i pieniędzy na eksperymenty. Już nawet po kilku tygodniach możemy zauważyć lekką zmianę. 
Nie będę kłamać czy owijać w bawełnę mówiąc, że mój wygląd nie jest dla mnie ważny.
Fajnie jest przecież spojrzeć w lustro na promienną buzię i wypielęgnowane włosy. Mi osobiście poprawia się dzień, kiedy widzę siebie w lepszym stanie niż byłam poprzedniego dnia. Wyglądamy wtedy na zdrowszych i szczęśliwszych. ;)

8 komentarzy:

  1. Nie wiem, kto mówi Ci takie rzeczy. Wysoka samoocena jest super! Sama chciałabym taką mieć. Egoizm (oczywiście do pewnego stopnia) nie jest zły, wręcz przeciwnie. Rób to co lubisz, bo robisz to dla siebie, i wierz w to co lubisz. Wiara w siebie to klucz do wielu ciekawych dróg!:) blackperlage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się twój blog! Masz śliczne włosy! *zazdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że próbujesz w pełni siebie akceptować i pod tym względem nie powinnaś słuchac co inni mają Ci do zarzucenia.
    http://takbezwyjscia.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie piszesz!!! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :www.zatrzymanaprzezciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz bardzo ,zgadzam się człowiek powinien dbać o sibie i akceptować samego siebie:) zapraszam do siebie na bloga w piątek pojawi się pierwsza część mego opo zapraszam do czytania i komentowania http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie! Wygląd jest ważny ale z umiarem :) Ciekawie się zapowiada, chętnie będę czytać. Świetnie radzisz sobie z wyglądem, mi to nie wychodzi :( Zapraszam wszystkich do siebie http://julialukaszek.blogspot.com/ vanilia-ju.blogspot.com i moje konto https://plus.google.com/u/0/100542388820405894170/posts

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo jak Ty.Również próbuje akceptować to jak wyglądam, ale nie zawsze to się udaje, a faktycznie pieniądze potrafią zmienić wygląd.Chociażby zwykły makijaż, ubrania czy akcesoria do włosów.Ciekawie prowadzisz bloga, wiec będę zagladac.Zapraszam:life-world-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Denerwują mnie ludzi, którzy non stop piszą `Jestem brzydka`, ale gdy ktoś im tak napisze, bronią się i mówią `Chyba ty` albo itp. Akceptuje mój wygląd, wagę itp. ale cały czas próbuję robić coś żeby wyglądać jeszcze lepiej :)

    A co u mnie? Nowy wpis! ZAPRASZAM :P -----------> http://iko-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej - pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym, niewyszukanym monologiem. Za każde szczere i sensowne komentarze bardzo dziękuję, natomiast napisane w celu promocji własnego bloga lub innych stron zostają natychmiastowo usunięte.
WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA

Szablon by
InginiaXoXo