środa, 8 kwietnia 2015

[15] Moja esencja życia.



"Jeżeli narodzimy się na nowo, jeśli nie uda nam się spojrzeć na nasze życie raz jeszcze, z dziecinną prostotą i entuzjazmem - to gubimy sens życia." - Paulo Coelho



Aktualnie czuję się jak Paulo Coelho, który mówi, że kobieta nie musi rozumieć sensu życia - wystarczy kogoś poznać, kto go zna. Przekonałam się o tym sama, kiedy poznałam najważniejszą osobę mojego życia. Kiedy zasypiam w Jego ramionach czuję się jak dziecko, które wie, że ktoś silniejszy chroni mnie przed wszelkim złem i niebezpieczeństwem. Najważniejsze, aby zdać sobie sprawę z tego, iż wszystko co w życiu uczynimy, zostawi jakiś ślad. Najmniejsza, nieistotna decyzja sprawi zmienienie czyjegoś losu, a nawet życia. Ani czas, ani mądrość nie zmieniają człowieka, ponieważ odmienić istotę ludzką jest wyłącznie miłość – kolejny fakt o  którym się sama przekonałam i zrozumiałam, że nie warto pozostać nieożywioną skałą; utożsamianą z chłodem. Co stanowi esencję życia? Zdecydowanie odpowiem „Zdolność do miłości”, nie są to imiona w dowodach osobistych, paszportach, na identyfikatorach czy wizytówkach – jest to umiejętność kochania.
"Aby człowiek mógł być zadowolony z życia, jednym z najistotniejszych warunków jest, aby był przekonany, że ma ono jakiś sens, jakąś wartość." - Władysław Tatarkiewicz

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten cytat Pana Paula Coelho. Świetnie napisany wpis, życzę powodzenia w dalszym pisaniu tego ślicznego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Umiesz pisać i idzie Ci to bardzo dobrze .. Czekam na książkę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jesteś szczęśliwa. Co do słów Coelho'a, czasami to może wydać się za mało. Niektórzy potrzebują sami odnaleźć sens życia, by móc prawdziwie żyć, nie tylko istnieć.
    Zapraszam do siebie demonic-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Coelho często ubiera coś w słowa tak, że można je interpretować na co najmniej sto sposobów. Nie ukrywam, że jestem osobą stroniącą od uczuć, ale nie przeczę też, iż nie wezmę sobie jego słów do serca. Magiczny szablon, wszystko dopięte na ostatni guzik, podoba mi się.
    Zapraszam do siebie subete-no-anata-yaoi-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mądrze napisane! potrafisz świetnie ubrać w słowa to co masz do przekazania! również świetne cytaty. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej - pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym, niewyszukanym monologiem. Za każde szczere i sensowne komentarze bardzo dziękuję, natomiast napisane w celu promocji własnego bloga lub innych stron zostają natychmiastowo usunięte.
WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA

Szablon by
InginiaXoXo