wtorek, 24 marca 2015

[12] Druga cześć filmów, które zmieniły moje życie.

Filmy zawsze były ważną częścią mojego życia. Pozwalają mi one rozwijać swoją pasję aktorską, ale również uczą innego myślenia na różne tematy życiowe. Filmy z przesłaniem są czymś niezwykłym dla mnie; są moją indywidualną lekcją charakteru. W punktach przedstawię Wam drugą część najważniejszych filmów, które dodały do mojego życia większy urok.

4. Bez litości 2 (2013) - Jak to często bywa w angielskich tytułach filmów - wszystko jest źle przetłumaczone na język polski. Oryginalna wersja tej ekranizacji jest "Bez litości 2", natomiast tłumacząc sensowniej "Pluję na Twój grób 2".
Jedynka była mniej drastyczna w porównaniu do tej części. Tu mocno się postarano, żeby ból, okropne tortury, wrzaski były na pierwszym planie - chwała im za to.

Kiedy młoda dziewczyna zostaje zgwałcona, decyduje się dokonać krwawej zemsty.
5. Piękny Umysł (2001) - Po obejrzeniu filmu przeczytałam trochę o Johnie Nash i żałuję, że fabuła tak odbiega od jego prawdziwego życia - mimo wszystko film jest przedstawiony w genialny sposób.
Postać naukowca wykreował w sposób umiejętny i bardzo sugestywny aktor Russell Crowe, wkładając w tą rolę tak wiele pasji i własnych uczuć. James Horner - twórca wiekopomnej muzyki do "Titanica", pokazał podczas oglądania filmu, że jesteśmy wstanie usłyszeć szelest milionów cyfr krążących po umyśle Nasha. "Piękny umysł" to wyjątkowa, pełna sił podróż w zakątki ludzkiego rozumu i ich możliwości, a jednocześnie historia słynnego matematyka nagrodzonego w 1994 roku Nagrodą Nobla z dziedzinie nauk ekonomicznych.
Biografia geniusza matematycznego Johna Nasha, który został zatrudniony w agencji wywiadu wojskowego, co wpłynęło na rozwój ciężkiej choroby psychicznej.

6. Pułapka (2005) - W dzisiejszych czasach, kiedy coraz częściej wychodzą na jaw zbrodnie przez pedofilii, a internet stał się doskonałym miejscem polowań przestępców i dewiantów - "Pułapka" musiała się spotkać z dużym zainteresowaniem zarówno widzów jak i krytyków. David Slade stworzył trzymający w napięciu dreszczowiec.



Kiedy młoda Hayley czatuje ze starszym od siebie fotografem, mężczyzna prosi dziewczynę o spotkanie.
Fabuły filmów: FILMWEB

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrocznie nie są na tyle, co chwilami straszne i psychiczne. Jedynie "Piękny Umysł" jest czymś spokojniejszym, natomiast o wiele bardziej dziwniejszym niż reszta wymienionych filmów.
      Pozdrawiam Cieplutko. ;)

      Usuń
  2. Nie mogłam się pozbierać przez tydzień po obejrzeniu filmu PUŁAPKA ._.
    http://swiat-wedlug-fenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam jedynie ''Bez Litości 2''. Z tego co napisałaś to nic dodać, nic ująć ;) Świetny blog tak ogólnie - zapewne powtarzam się xD
    *Nowy wygląd bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba skuszę się na obejrzenie filmu "Pułapka" Szkoda, że nie dałaś swojego zdania o filmie, chociaż dając go tu uważasz go za dobry, przydałoby się coś typu "w tym filmie oczarowało mnie.." Pewnie czekasz aż przestanę się czepiać, co nie? Zwykle nie wchodzę na blogi z ocenami czy chociażby z opisami własnych przeżyć, ale ten mnie zainteresował. Nadrobię zaległości i pozdrawiam ~~Nighty
    http://nordycka25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ możesz się czepiać, zawsze to dobra lekcja - jest przynajmniej możliwość zmiany stylu prowadzenia bloga ;)

      Usuń
  5. Pozwól, że polecę ci film 3 metry nad niebem. Sama byłam negatywnie nastawiona, bo to przecież romans, łzy się leją i wgl. Ale zdecydowałam się obejrzeć i jak na mnie, czyli osobę, która totalnie nie zna się na kinie był całkiem dobry.
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam Trzy Metry nad Niebem aż trzy razy i nienawidzę tego filmu. Pytanie tylko, dlaczego tyle razy oglądałam skoro nie przypadł mi do gustu? Chciałam zmienić swoje nastawienie do tej reżyserii, ale za każdym razem było coraz gorzej. Sceny rodem z seriali wenezuelskich. Jestem wrażliwcem romantycznym ale bez przesady. Jeśli mogę wyrazić własną opinię to sądzę, że film przedstawia niezwykłą historię naiwności, braku rozsądku i rozumu - przecież toksyczność relacji między Babi a Hugo wręcz bije po oczach.

      Usuń
  6. 1 i 3 mnie zaciekawił, z chęcią obejrzę po takiej małej reklamie ;)
    Masz fajny desing. I zapraszam do mnie na onlybravesouls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skuszę się na pierwszy film, dzięki za polecenie! Brakuje mi tylko Twojego polecenia.
    Zapraszam do mnie, fajnie by było gdybyś skomentowała ^_^ justine--world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. w prawdzie nie oglądałam zadnego z nich ale recenzje są bardzo ciekawe wiec moze obejrzę w wolnej chwili, pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także uwielbiam filmy. Szczególnie spodobał mi się film ,,Bez litości 2'', o drugim nie słyszałam, ale również wydaje się ciekawy także może kiedyś mnie natchnie na ten film ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej - pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym, niewyszukanym monologiem. Za każde szczere i sensowne komentarze bardzo dziękuję, natomiast napisane w celu promocji własnego bloga lub innych stron zostają natychmiastowo usunięte.
WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA

Szablon by
InginiaXoXo