środa, 25 lutego 2015

[04] Rozwijanie swoich pasji.






Od ponad roku próbuję rozwijać się w kierunku swoich pasji, dzięki czemu zyskałam większą pewność siebie i odpowiedzialność za to co robię. Mam wiele hobby, jednak największe z nich to:





  1. Aktorstwo - uwielbiam występować na scenie, mimo narastającej tremy, kiedy staję pośrodku reflektorów. Zawsze dawało mi to radość, gdyż każdy kto mnie znał - był zachwycony moimi zdolnościami aktorskimi. Jest to dla mnie duży odskok od rzeczywistości, więc chciałabym na co dzień zajmować się tym w jakimś znanym teatrze. Spełnieniem marzeń jest dla mnie również wystąpienie w jakimś dobrym filmie, w którym mogłabym zagrać jako główna bohaterka.
  2. Wizaż - uwielbiam wypowiadać się na forum na temat makijażu artystycznego, który podkreśla czyjąś urodę. Podziwiam tematykę kreowania wizerunku, więc postanowiłam się zagłębić jeszcze bardziej w tą specjalizację. Wizaż jako makijaż artystyczny łączony jest z dziedziną kosmetologii, więc przez to zaczęło mnie to wszystko interesować i wydawać się bardzo fajną alternatywą - jeśli chodzi o wykorzystanie niepotrzebnego czasu.
  3. Ameryka Północna - uwielbiam ten kraj i każdy wolny czas ostatnio przeznaczam na edukowanie samej siebie, Kultura, polityka, historia Ameryki - jest materiałem, który bardziej mnie interesuje niż to, co się dzieje w Polsce. Chciałabym kiedyś się przeprowadzić do USA i zacząć tam swoją karierę związaną z aktorstwem lub wizażem. Wiem, że moje marzenia są na wysokim poziomie, zwłaszcza, że jestem siedemnastoletnią gówniarą, która mieszka w jakiejś zapyziałej wiosce - ale najważniejsze, aby mieć ambicje i stawiać sobie wysoko poprzeczkę.
Ostatnio zaczęło mnie coś bardzo irytować - mój wygląd. Kiedy idę na jakąś rozmowę na temat możliwości wystąpienia w jakimś przedstawieniu charytatywnym (na rzecz chorych Dzieci Onkologicznie i Hematologicznie) - zostaję zmierzona wzrokiem od góry do dołu słuchając, że szukają współpracowników powyżej szesnastego roku życia. Jako siedemnastolatka mam przez to wiele niepotrzebnych kompleksów na temat swojego wyglądu. Czy ja wyglądam na jakąś piętnastolatkę? Nie wiem.

11 komentarzy:

  1. Też uwielbiam występowac na scenie:)Rzeczywiście wyglądasz na mołodą ale to jest zaleta nie przejmuj się:)
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę wyjechać do USA <3 Zapraszam do mnie: http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. również moją pasją jest aktorstwo. Więc życzę ci rozwinięcia się w tym kierunku ;) sama niestety nie mam dużo okazji do występowania, ale chciałabym to kiedyś robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przejmuj się innymi, rób swoje!
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją pasją również jest aktorstwo. Niestety nie mam zbyt dużej możliwości występowania na scenie ;/ Oczywiście życzę ci rozwijania się w tym kierunku :) Genialny blog i na prawdę mi się podoba! Będę wpadała :)
    http://jestempaulajestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy i fajny blog ^^ Będę obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ciekawe pasje. Ja kiedyś też lubiłam występować na scenie ale jedna nauczycielka w podstawówce zabiła tą pasję skutecznie i już do tego nie wrócę. Moją obecną pasją jest motoryzacja i Formuła 1 i nie zamieniłabym jej na żadną inną :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, że rozwijasz wiele pasji... Ato, że młodziej wyglądasz to tylko komplement dla Ciebie... Ja z kolei grywam w szachy oraz... zbieram pocztówki. Należąc do Postcrossingu dostałem dwie z USA, czyli kontynentu, którym się interesujesz. Jeśli też chcesz zbierać pocztówki z całego świata, zapraszam na bloga: http://tomasz255.blog.onet.pl/2012/03/25/postcrossing-zbieram-pocztowki-z-calego-swiata/
    Ogólnie bardzo fajny blog. Życzę Ci powodzenia i sukcesów w aktorstwie - kto wie, może zobaczę Cię kiedyś w jakimś serialu?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No może kiedyś zobaczysz mnie w jakimś DOBRYM filmie ;)

      Usuń
  9. Masz delikatną, ładną urodę. Nie dziwne, że mogą myśleć, że jesteś młodsza. c: Zazdroszczę, że dobrze czujesz się występując, ja od zawsze miałam z tym problem. Zawsze okropnie się stresuję, jąkam i zapominam roli, ugh.

    http://believe-in--yourself.blogspot.com/2013/11/kim-jestem.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej - pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym, niewyszukanym monologiem. Za każde szczere i sensowne komentarze bardzo dziękuję, natomiast napisane w celu promocji własnego bloga lub innych stron zostają natychmiastowo usunięte.
WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA

Szablon by
InginiaXoXo