sobota, 4 kwietnia 2015

[14] Delikatność.

Nie ujrzysz z bliska piękna pasących się saren na leśnej polanie, jeśli nie zjednoczysz się z delikatnością i ciszą. Tak samo jest z miłością, im delikatniejszy i cichszy ton dialogu tym bardziej słyszalny trzepot jej magicznych skrzydeł. 
Samotność ma w sobie nieszczęście. Człowiek dotknięty dłonią samotności, nie może poczuć ciepła i delikatności, tylko szorstki papier ścierny, który sprawia, że rany stają się coraz głębsze. Samotny człowiek wpada w beznadziejność, która nie może sięgnąć dnia, gdyż jest ono nieskończone. Każdy pragnie być architektem snów ważnej dla Nas osoby, który będzie potrafił dopierać barwy, pobudzać zmysły, dodać energię i radość, potęgować emocje i sprawiać aby delikatność odprężała. Chcemy również mieć takiego prywatnego projektanta, który narysuje Nasz własny, idealny Świat, pomalowany kredkami radości i wolności.
Lepiej być delikatnym i chłonąć wszystko, niż wrednym i zgorzkniałym odrzucając cały Świat. Delikatność łączy się z bólem, ale tez niesie ze sobą prawdziwą radość, skała nic nie czuje...

6 komentarzy:

  1. Co prawda, to prawda. Taka delikatność to ważna i potrzebna rzecz :D Jednak mimo wszystko uważam, że nie jest ona niezbędna.Jeśli jest się z kimś w dobrych stosunkach (przynajmniej ja tak mam) to każde wariactwo, nawet to przesadzone, jest dobre. Delikatność do osób nieznajomych, obcych... Moim zdaniem jest to po prostu trzymany dystans ;)
    Niestety mam mieszane uczucia po przeczytaniu tego posta. "skała nic nie czuje". To najbardziej przykuło moją uwagę. Skała jest nieożywiona, utożsamiamy ją z chłodem i ta nic nie czuje, ale tak samo jest z kwiatkiem. Nieożywiony, nic nie czuje, a ludzie biorą go za przykład owej delikatności.
    Jak pisałam, mam naprawdę mieszane uczucia xD

    ~Layla
    http://anime-live-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię ;) Ja cały czas piszę co siedzi mi w głowie - więc nic dziwnego, że masz inne zdanie. Każdy ma do tego prawo.

      Usuń
  2. Świetny wpis! Pełen mądrości.

    http://lifestylebyzuzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm.. Ciekawe myśli poruszylas.. !


    Zapraszam do mnie
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej - pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym, niewyszukanym monologiem. Za każde szczere i sensowne komentarze bardzo dziękuję, natomiast napisane w celu promocji własnego bloga lub innych stron zostają natychmiastowo usunięte.
WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA

Szablon by
InginiaXoXo