czwartek, 26 lutego 2015

[05] Filmy, które zmieniły moje życie.

Filmy zawsze były ważną częścią mojego życia. Pozwalają mi one rozwijać swoją pasję aktorską, ale również uczą innego myślenia na różne tematy życiowe. Filmy z przesłaniem są czymś niezwykłym dla mnie; są moją indywidualną lekcją charakteru. W punktach przedstawię Wam kilka najważniejszych filmów, które dodały do mojego życia większy urok.

1. Wyspa Tajemnic (2010) - Reżyser, czyli Martin Scorsese jest mistrzem w swoim gatunku. Słynie głownie z dramatów, historii o gangsterach i biografii wielkich postaci. Sądzę, że bez tego człowieka - filmy byłyby na bardzo niskim poziomie. Sama fabuła jest czymś niezwykłym, odkrywczym i bardzo nakłaniającym do myślenia, a ostatnie minuty filmu... są tylko dla silnych psychicznie.


Szeryf federalny Daniels stara się dowiedzieć, jakim sposobem z zamkniętej celi w pilnie strzeżonym szpitalu dla chorych psychicznie przestępców zniknęła pacjentka.

2. Step Up 4 Revolution (2012) - Widowiskowe i namiętne tańce znowu powracają, lecz tym razem w Miami - produkcji Scotta Speera. Pierwszy raz wymyślili jak wykrzywić prostą pochyłą i zrobić coś innego. Tańce i efekty specjalne zostawiły mnie bez słowa. To nie jest jakaś kolejna romantyczna historyjka - to jest film o tańcu, pasji i namiętności. Oryginalne choreografie! Najlepsza obsada! Powalający scenariusz!

Emily chce zostać profesjonalną tancerką. W Miami poznaje Seana, który wraz z grupą tancerzy przeprowadza flash moby.
3. Skazani na Shawshank (1994) - Jeżeli jakiś film może czuć się pokrzywdzony brakiem Oscara na swoim koncie, to właśnie jest to obraz Franka Darabonta. Nie od dziś wiemy, że książki autorstwa Stephena Kinga są rozchwytywane przez twórców filmowych - ich adaptacje niestety wychodzą bardzo nierówno. Natomiast przy tworzeniu filmowej wersji "Skazanych na Shawshank" dołożono wszelkich starań i wyszło ponadczasowe dzieło.

Historia niesłusznie skazanego na dożywocie bankiera, który musi przeżyć w brutalnym Świecie rządzonym przez strażników i współwięźniów.
Fabuły filmów: FILMWEB

7 komentarzy:

  1. Widać, że te filmy naprawdę mają dla Ciebie ogromne znaczenie. Piszesz na ich temat z takim przejęciem i starannością, że aż sama mam ochotę je obejrzeć ;) Ja tak naprawdę nie spotkałam się jeszcze z filmem, który mógłby w jakikolwiek sposób zmienić moje życie.

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te same filmy co ty:)W całości zgadzam się z twoimi opiniami.Pozdrawiam.
    Zapraszam:http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam "Skazani na Shawshank". W jakimś stopniu też ten film wpłynął na moje życie.

    Pozdrawiam c;
    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygował mnie film " Wyspa tajemnic" więc dodaje go do listy filmów, które muszę oglądnąć. Ja osobiście zawsze stawiałam na " Trzy metry nad niebem".
    Zapraszam do mnie ---> http://marzentysiace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne propozycje :D http://nierealnipozytywni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Wyspa Tajemnic" też przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, zanim pobiegniesz dalej - pozostaw po sobie komentarz. Pozwól nam porozmawiać, inaczej ten wpis zostanie zwykłym, niewyszukanym monologiem. Za każde szczere i sensowne komentarze bardzo dziękuję, natomiast napisane w celu promocji własnego bloga lub innych stron zostają natychmiastowo usunięte.
WERYFIKACJA OBRAZKOWA WYŁĄCZONA

Szablon by
InginiaXoXo